vrijdag, augustus 24, 2007

Avondtraining

14,5km - 1hr11' - 12,2km/hr - GHS:155

In de late namiddag nog de training meegedaan met de atleten van IVAC. Ben wat vroeger vertrokken zodat ik nog een extra rondje kon lopen, de Km's moeten omhoog. 't Gaat toch altijd een stukske rapper met die gasten, een goeie afwisseling voor mijn solo trage duurlopen.

Deze voormiddag had ik maar een uurke kunnen lopen omdat ik MOEST stofzuigen. Na een grondige inspectie van Linda kreeg ik de goedkeuring om nog een oefenstonde in te lassen. Mijn stofzuigresultaten waren zo goed dat ik het in de toekomst nog MAG doen.

Mijn eerste methode viel nochthans goed tegen. Met ons nieuw duurder stofzuigmachientje dacht ik me in het midden van de plaats des onheil te zetten (in de zetel), de zuiger op volle kracht en na 5' zou alle stof wel opgezogen zijn door de superzuiger. Niet dus. Dan maar op de ouderwetse manier door het huis gesloft, onder stoelen en zetels, kasten en tafels met het gekende superresultaat als gevolg.

Geen opmerkingen: