woensdag, augustus 15, 2007

Duurloop en triatlon

15,8km - 1hr32' - 10,3km/hr - GHS:144


De duurloop heb ik zelf gelopen, naar de triatlon ben ik gaan kijken. De jaarlijkse Izegemse triatlon die reeds voor de 17de keer georganiseerd wordt is één van de grootste en mooiste evenementen in onze borstel- en schoenenstad.

Hieronder enkele sfeerbeelden.





Links: Bart Colpaert in goede doen, rechts vader Filip evengoed bezig.





Links Nikki Devolder en rechts Bert Seynaeve


Bart Colpaert meefietsend in de kopgroep.





Topper Dennis De Vriendt (links) was ook van de partij samen met de Militaire Ploeg.



Met al dat sportieve geweld mogen we de schoonheid die Johny Cash ons gegeven heeft niet vergeten. Vandaag zijn 3de parelke. Geniet!

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste,

dank voor het plaatsen van de foto van mij op uw blog, maar na gisteren voel ik me zeker helemaal geen vedette! Ik was zeer ontgoocheld na afloop, maar we weten nu waaraan gewerkt tijdens de winter.

Sportieve groeten