maandag, januari 29, 2007

Zweten

54'33" - 10,03km - 11km/hr - GHS:156 - kcal820


Ideaal weer om te lopen al had ik het redelijk lastig. Plaats van het gebeuren, de heuvelkes van Evere. De omgeving (parkoer) is daar golvend en het is lastig lopen, zeker als de conditie nog niet goed is. Het maakt het allemaal niet gemakkleijker als je dan nog een paar kilo's teveel moet meesleuren. Maar het noten- en fruitdieet is ingezet! Plus de koekjes die 's avonds voor mijn neus zullen staan en waar ik weer niet zal kunnen afblijven.


Vanavond speel ik mee met de slimste mens, vanuit mijn zetel! Hopelijk overleeft Gunther Lamoot (alias Veroniqué) de aflevering, hij is geweldig!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

tegenwoordig loop ik elke ochtend in de velden rond Evere ... waar liggen die heuvelkes ergens? (is dat daar achter het Hobbit Hotel?)

Stefaan zei

Inderdaad, richting Aldi, dorpke in en dan terug de velden in!