dinsdag, januari 09, 2007

Rustig trainen


Gisteren heb ik een
35'39" - 6,3km - 10,6km/hr - Gem HS148
neergezet. Vandaag is het rustdag maar morgen staan er 2 trainingen op het programma. Via een vriend/collega ben ik in het bezit gekomen van foto's genomen op het Belgisch kampioenschap canicross te Loppem. Aangezien ik daar voor de eerste keer en misschien wel voor de laatste keer op het podium stond (brons) kan ik het niet laten om deze prachtfoto te publiceren op mijn dag-blog-boek. Ik weet het, eigen lof ... maar het doet toch ook een klein beetje deugd. Kleine opmerking bij deze foto, Etienne is nu niet meer te herkennen want er zijn 8, weliswaar kleine, kilootjes bijgekomen. Die moeten zeker en vast verdwijnen, smelten als sneeuw voor de zon als ik in maart (te Vilvoorde) terug optimaal wil presteren.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoezo, de laatste keer? Wordt er dan geen kampioenschap meer gelopen vanaf dit jaar??
Doorgaan hé makker ... 't zilver wacht!

Anoniem zei

waar staat je hond op het podium ? die heb je er blijkbaar niet bijgenomen !?! Foei foei foei !