donderdag, januari 25, 2007

Rustdag ... eindelijk

Vandaag was er een rustdag voorzien maar ... ik was NIET van plan om mee te spelen. Bewijs, ik had mijn dribbelshoes thuis gelaten, dan had ik een goeie reden om langs de kant te blijven. 'k Had hen alleen gezegd dat ze me mochten opbellen indien ze niet genoeg spelers hadden. Bellen ze wel zeker. Rap in onze omkleedruimte een paar "witte-zolen-sportsloefkes" meegepikt (een maatje te klein) en naar de sporthal gelopen. Dat was mijn opwarming.Daar aangekomen zag ik dat ze met zes waren en er zijn er maar 5 nodig, de leugenaars. 'k Was er nu toch, kon ik maar beter meedoen ook. Gewonnen met 10-3 met 3 levensbelangrijke prachtdoelpunten (zie foto, de gelijkenis is treffend) van Tienneke alhoewel de anderen zeggen dat er veel geluk mee gemoeid was. 'k Had er ook minstens evenveel de nek omgewrongen volgens hen. Ze kennen er niks van en volgende week bellen ze me toch weer, de loebassen. Maar ze kennen me nog niet goed, ik heb karakter en doe nu niet meer mee ... alleen als ze met te weinig zijn, vrienden laat ge toch niet in de steek zeker!

Hieronder één van de beste "nummer 10" die Brazilië ooit gehad heeft. De kenners zullen zijn naam wel kennen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

doet Zico ook aan canicross?

Stefaan zei

Inderdaad Geert, 't is ook de naam van één van mijn honden!

Anoniem zei

prachtspeler. Kan bijna even goed voetballen als mezelve... heheheh...