dinsdag, januari 23, 2007

Koud maar goed

1hr - 9,84km - 9,8km/hr - GHS:140
Vanavond was het weer koud om te lopen maar met de juiste kledij toch een goed trainingsweertje. Onderweg 745 kCal achtergelaten en dat was nodig. Zondag hadden we nog een familiefeest, een jaarlijkse traditie die we benoemen met een werkwoord "gaan nieuwjaren", met andere woorden de zoveelste uitvlucht om eens goed te gaan eten en drinken. Ondertussen met een ander probleem geconfronteerd geworden. Een mail gekregen met de dringende oproep om donderdag te gaan shotten, zaalvoetbal! Ze rekenen op mijn "Ronaldinho-akties" om de ploeg naar een hoger niveau te brengen. Ze zouden van alles uitvinden, de grofste leugens eerst gewoon om mij terug op de "mat" te krijgen. Hoogstwaarschijnlijk zijn ze met te weinig spelers. Alhoewel ik het voetballen vaarwel heb gezegd heb ik daarstraks toch gaan kijken waar mijn dribbelshoes liggen. 'k Heb ze gevonden en 'k zal ze maar meedoen, ge weet nooit ... misschien ga ik gewoon in het doel staan. MAAR, als ze met genoeg spelers zijn dan doe ik zeker niet mee.

Hieronder enkele voorbeeldjes van mijn kunstwerkjes op de mat nagedaan door mijn fans :-)
Dit is ook wekelijks te zien bij de ploeg van Koen (SGEE).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

is het dan 'ik heb nieuw gejaard'?

Stefaan zei

neen Geert, ik heb genieuwjaard!

Anoniem zei

Gaat de hond dan ook mee als je gaat shotten? Zou wel een goed afschrikmiddel zijn voor de tegenploeg :-) Jammer dat de hond van mijn mama al zo oud is (labrador, 13 jaar), anders zou ik er ook wel mee gaan lopen!

Anoniem zei

prachtig hoor ettienne. Is inderdaad wekelijks bij ons te zien ! hahaha...