vrijdag, januari 26, 2007

38'29" - 7,5km - 11,7km/hr - kcal:167

Vandaag had ik het lastig. Nu weet ik meteen hoe het met de conditie is. Slecht! De eerste ronde die we samen liepen was al redelijk rap voor mij. Daarna was het aanklampen. 'k Zal eerst nog wat kilootjes moeten kwijtspelen en de basisconditie opbouwen vooraleer ik weer op een deftige manier kan meetrainen.'k Was ook nog redelijk stijf van het matchke van gisteren. Niet meer shotten is de boodschap maar het zal moeilijk zijn om neen te zeggen. Morgen breng ik een bezoekje aan het runners service lab te Gent en zal daar aangepaste loopschoenen kopen.

Gezien en gehoord op de blog van Koen: een mooie dame met een mooie stem en een mooi liedje. 'k Had er nog nooit van gehoord maar in de toekomst zullen we er allemaal wel meer van zien en horen!

2 opmerkingen:

Bert zei

Etienne, vergeet je huidige (oude?) sportschoenen niet mee te nemen naar RSLab!
Soms helpt het hen je correct(er) advies te geven.
Je voeten zijn er alleszins in goede 'handen'.

Fijn weekend!

Anoniem zei

dus je weet ook meteen hoe het met de conditie zal gaan vanzf nu: alsmaar beter!