zaterdag, januari 27, 2007

Technology in motion


Yep, dat zijn ze. Deze 2 zullen me naar betere tijden, verdere afstanden ...

Brooks - Glycerin 5 Medium. Met deze blitze runningshoes zal ik voortaan de kilometers verslinden alsof het niks is. Een kleine mededeling aan de collega lopers, ook de achterkant is mooi om naar te kijken! :-)

Wat heb ik vandaag gedaan dat als sportief mag aanzien worden. Tweemaal over de drukplaat gelopen en een tiental keer op de loopband gelopen om de juiste, best passende, meest steungevende schoen te testen. Met als winnaar de Brooks. Vroeger had ik al eens met Brooks gelopen en dat is me niet slecht bevallen.

Linda zal ook weer beginnen lopen, zegt ze. De goesting kreeg ze weer te pakken toen ze me zag testen op de loopband. Tja, atleten zien sporten werkt aanstekelijk. Meteen geeft ze dan maar een looptrui en trainingsvest van adidas gekocht. "Afzonderlijk gaat niet, ze passen bij elkaar en 't zijn solden" waren de overtuigende argumenten om mijn plastieken kaartje nog maar eens in 't machientje te steken. Alléé vooruit, we zijn weer gekleed!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,

Ja die schoenen. Ik ben nu aan mijn derde paar en het zijn er weer ander. Ik heb al gelopen met Brooks waar ik echt content van was. Asics zeker niet slecht en dan nu saucony! Ja mijn voeten veranderen precies steeds ;-)
Veel succes met de schoenen!

Anoniem zei

Wellens wie ?
Nijs wat ?

Vervecken, inderdaad !!!

Net gehoord op de radio : wellens eist een schadevergoeding van 60.000 euro ( of was het iets minder ) wegens gebroken pols en 3 maanden inactiviteit !

Anoniem zei

mooie schoenen! Ze zullen niet lang proper blijven als ge rondjes rond het zwembad zult lopen; Misschien thuis wat rond de tafel lopen, dan blijven ze langer mooi...