zaterdag, januari 13, 2007

Claude Francois

Verbod op alles wat met lopen te maken heeft dus, zetel en TV-kijken. Gisteren PODIUM gezien, een leuke, amusante film met aanstekelijke muziek. De hoofdrol was voor de uitstekende Belgische acteur Benoit "c' est arrivé prés de chez vous" Poelvoorde. Het was wel niet de muziek die ik kocht of waar ik favoriet van ben, integendeel zelfs. Als ik terugdenk aan de parties, trouwfeesten en andere Vlaamse feesten waar iedereen op de dansvloer, in rijen naast elkaar, dezelfde danspasjes uitvoerden dan was dat meestal het moment om de sanitaire installaties op te zoeken. Soms bleef ik in de zaal (op veilige afstand) om te genieten van de intensiteit waarmee sommige Travolta's en andere dansgodinnen met hun voeten op de grond stampten. Helemaal hilarisch was het als ze de verkeerde kant uitdraaiden en elkaar de schenen bijna afstampten of met hun hoofd tegen elkaar botsten. En ze vonden het nog leuk ook. In ieder geval genoten van deze film en om jullie een ideetje te geven hoe de muziek klonk, tafel en stoelen aan de kant, volume naar omhoog en laat u maar eens goed gaan. Als je het een kwartiertje kunt volhouden dan heb je een goede training achter de rug!

De video is een stukje uit de film.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

balen etienne met je blessure. succes! hopelijk loop je weer snel

Anoniem zei

inderdaad schitterende film, etienne. ik heb me een kriek gelachen. alles goed?