donderdag, januari 18, 2007

Met de trein is het altijd een beetje reizen

Vandaag heeft mijn reisje dus een uurke langer geduurd!
Ter info voor alle sportievelingen die zich willen testen. IVAC, de sportiefste sportploeg van Izegem - 2006, zal enkele testen organiseren op de atletiekpiste van Izegem. Iedereen kan daaraan deelnemen, je hoeft geen lid te zijn. De enige reden die ik kan bedenken om niet deel te nemen is het startgeld. Maar liefst 0,50 Eurocent moet u neertellen om uw ziel uit het lijf te lopen. Na afloop is er een drankje te verkrijgen en is er ook nog een kleine tombola voorzien. Het programma:
  1. 03 februari: Coopertest (12 min lopen)
  2. 24 februari: 5000m
  3. 17 maart: 10000m
  4. 14 april: uurloop

Inschrijven kan tussen 0830hr - 0845hr, start telkens om 0900hr.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb nog een ander argument: IZEGEM IS NOGAL VER OM 12 MINUUTJES TE KOMEN LOPEN.
(+ ik heb geen stukken van een halve Euro meer)

Anoniem zei

ik wil wel ruilen met een briefke zulle....

jogginggirl