dinsdag, september 23, 2008

Vitalski

7,516km - 44'02" - 10,24km/hr

Evere park heen & terug. Een rustige, goeie training. 'k Ben wel het slachtoffer geworden van een hardnekkige keelpijn die nu al enkele dagen blijft prikken.
--------------------------------------------------------------
Een tijd geleden plaatste ik dit bericht op mijn blog. Vitalski reageerde met de vraag of zijn boek dan zo slecht was. Ik weet het niet want ik heb het nog niet gelezen. 't Ligt op de kamer van mijn dochter (ze pikt al mijn boeken) en ik heb het terug gevraagd. Ik zal er direkt aan beginnen om hem het goede of slechte nieuws te melden. Alhoewel ... wie ligt er nu wakker van wat ik blog over een boek. Verder dan goed, zeer goed of slecht kom ik toch meestal niet. Een boek is goed of 't is jammer van de bomen die erdoor gesneuveld zijn.
By the way, Vitalski heeft een mooie blog. In woord en in beeld!

Nog een fotootje gevonden van een cross die ik liep in januari. 'k Ben de "man in black" -prachtige muziek van die gast- maar mijn liedje was hier al bijna uitgezongen.

1 opmerking:

Vitalski zei

u bent zeer ad rem...
ik lig er ook niet van wakker, tenminste; niet echt, maar als het me volstrekt koud zou laten (de vraag of u die aankoop van dat boek nu wel of niet betreurt), dan zou er ook iets schorren, mij dunkt...
ik moet erbij zeggen dat ikzelf als eerste de triljarden mankementen van dat geschrift erken.

by the way, ook u heeft een fraaie blog.
ik ben feitelijk principieel solidair met alle bloggers whatsoever