vrijdag, september 26, 2008

Marathontraining

14,03km - 1:16:06 - 11,06km/hr
Zoals ik de laatste tijd al meerdere malen heb gedaan heb ik nu ook weer vooraf enkele km's aan een zeer rustig tempo gelopen. Het "echte" begin van de training met de IVAC-lopers valt me nu minder zwaar. Wat vooral een opsteker was, was mijn laatste ronde (3,6km) in 16'15". Morgen zal ik een rustdag inlassen en zondag loop ik mee in de "Massaloop van Izegem". Dat zullen 10km zijn aan een gezond tempo. De start is om 1500hr en als ik niet te traag loop dan kan ik misschien nog de laatste ronde van het WK wielrennen meepikken. Dat in het geval ik direkt naar huis ga na de wedstrijd. De kans dat ik de laatste km's van het WK wielrennen niet zie lijkt me in ieder geval veel groter.

Sven gaf me de tip om "Mevrouw Verona daalt de heuvel af" van Dimitri Verhulst te lezen. Zal ik zeker doen. Altijd blij met tips over boeken die jullie goed vonden.

Nutteloze weetjes:
* Katten kunnen 100 verschillend stemgeluiden produceren. Honden slechts 10.
* Het enige huisdier dat niet in de bijbel wordt vernoemd, is de kat. Dit is een gevolg van die 100 stemgeluiden.

1 opmerking:

RunningRonald zei

volgens mij klopt weetje 2 niet: de poes van Eva wordt uitgebreid behandeld in het boek der boeken