zaterdag, september 27, 2008

Rustdag

Vandaag staat er alleen een wandeling met de "bobbies" op het programma. Morgen mag ik niet ontgoochelen in mijn eigen stad. De 10km wil ik op een deftige manier uitlopen. Een tijd binnen de 50' moet mogelijk zijn.

Na zondag zal er dan niet teveel meer gebeuren aangezien ik alle energie zal nodig hebben om de marathon van Brussel (5 okt) tot een goed einde te brengen. Mijn voorbereiding was eigenlijk niet ideaal. Geen enkele keer meer dan 30km gelopen. 'k Zal wel zien wat het gaat worden. 'k Heb 2 nachtjes geboekt in onze hoofdstad (zaterdag en zondag). Valt het lopen tegen, dan heeft Brussel nog andere kwaliteiten om er een goed weekend van te maken. Er zitten trouwens bekenden in het slaaphuis waar ik zal vertoeven. Enkele lopers van de Joggingclub Wevelgem zullen er ook genieten van hun nachtrust. 'k Zal mijn vitamientje niet alleen moeten drinken.

Nutteloze weetjes:
* De jojo was oorspronkelijk een wapen in de Fillipijnen.
* De tenen van een mummie werden elk apart ingepakt.

Geen opmerkingen: