zondag, september 28, 2008

Massaloop Izegem

10km - 45'20" - 13,23km/hr

Deze namiddag was er te Izegem naast een scholenloop, wandeling en een 5 km wedstrijd ook nog een 10 km wedstrijd. Aan deze laatste heb ik deelgenomen. Beter dan verwacht en een 76ste plaats op 135 aangekomen lopers. 'k Ben tevreden, mijn conditie en mijn kilo's (teveel) in acht genomen is dit resultaat, op dit moment, niet slecht. Wat mij vooral tevreden stemt is dat ik pas na de douche mezelf realiseerde dat mijn -versleten- knie niet 1 keer in mijn gedachten is gekomen. Prima vooruitzicht voor komende zondag.

Wat mij nog meer tevreden stemt is dat ik morgenvroeg geen wekker moet afdrukken, een week verlof! Een weekske rusten en alleen maar mijn goesting doen. Maar ik ben er zeker van dat Linda mij daarbij wel zal helpen zodat ik mij zeker niet zal vervelen.

Geen opmerkingen: