zaterdag, september 13, 2008

eventjes uit de "ether"

Morgenvroeg vertrek ik om 0600hr richting Melsbroek. Rond 1000hr vliegen we naar het noorden van Zweden. Boden is de plaats waar het wereldkampioenschap schieten doorgaat en waar de Belgische ploeg een goed resultaat zal proberen te halen. Ook zal ik proberen om mijn conditie niet naar een nulpunt te laten zakken en zal ik daar enkele Zweedse km's lopen. 't Is te zeggen, de goede wil is er. Ik moet natuurlijk ook de plaatselijke vitamientjes eens uitproberen. Wie weet zijn ze zeer bevordelijk voor de algemene conditie.

4 opmerkingen:

RunningRonald zei

succes Ethienne!!

Ralf, Loris en Kappo zei

Veel plezier in Zweden!
En niet vergeten te trainen hé :-)

Poot van Ralf en Loris

Anoniem zei

hela Etiennovitch, al op voorhand santé, maar denk aan de conditie hé :pp

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Veel plezier !! maar dat zal wel :-)