zondag, september 21, 2008

Terug thuis

Na een geweldige Zweedse week ben ik terug thuis. Zweden is op (bijna) alle gebied een dikke meevaller geweest. Zatergdagmorgen rond 0700hr heb ik nog een duurloop afgewerkt. Met een lege maag op een mistige Finse piste 6.580m in 38'57" afgewerkt. Met een gemiddelde snelheid van 10,13km/hr heb ik daar mijn 3de en laatste korte duurloop op Zweedse bodem gelopen.

Vanaf nu nog een weekje kilometers malen om dan volgende week, de week voor de marathon, het rustiger aan te doen.

Ondertussen heb ik de inspanningen van de collega bloggers tijden de Flanders Field Marathon gevolgd en bekeken op hun respectievelijke blog. Prachtig gasten, een dikke proficiat.

Tijdens mijn verblijf in het hoge Noorden heb ik mijn conditie niet alleen al lopend "geupdated". Ik heb ook in de zweethut plaatsgenomen. Efkes maar, 'k zweet liever niet als een Zweed maar als een loper.

1 opmerking:

Anoniem zei

Moet je niet naakt in zo een zweethut :-)