zondag, juli 06, 2008

Uitslapen en lopen

6,247km - 37'13" - 10,07km/hr

Vanmorgen eens kunnen uitslapen (overslapen) want ik ben pas iets na 8 opgestaan. Te laat om met de "bende " te gaan fietsen, vroeg genoeg om een rustige duurtraining af te haspelen.
Nu ik met mijn Keymaze rondloop hoef ik me niks meer aan te trekken van het te volgen parkoer en van rondjes tellen. Heb ik zin om een rondje meer of een ander rondje of een ander stukje van het parkoer, geen probleem, op het eind van de training heb ik mijn afstand,tijd en gemiddelde snelheid. Dat de nauwkeurigheid wel niet tot op één meter correct zal zijn besef ik ook wel maar ...who cares!

LES FRANS
Dat is om zijn kas op te fretten......................Ça c'est pour bouffer son armoire.
De auto's snorren door de straten.................Les auto's moustachent dans les rues. Echtgenoot.......................................................Vraiment profité.
Een doodlopende straat..................................Une rue coulant mort.
Het ligt aan mij.................................................Cela couche à moi.
Iemand om zeep brengen..............................Porter quelqu'un de savon.
Ik hang de gek uit............................................Je pends l'imbécile dehors.
Ik heb er geen zin meer in.............................Je n'ai plus de phrase. Kamerjas..........................................................Chambre manteau.
Rond halfacht...................................................Autour demi huit.
Ondergoed........................................................Sous bien.
Ik werp een blik uit het raam.......................Je jette un conserve par la fenêtre

1 opmerking:

Anoniem zei

LPM, thx voor de herinnering ... 'k schrijf me vlug in ... hopelijk zie ik er dit jaar iets frisser uit!