maandag, juli 28, 2008

Rechtzetting

Vandaag zal er niet gelopen worden maar een wandeling zit er wel in. Mijn 2 viervoeters zullen natuurlijk niet ontbreken.

Al reactie gekregen op mijn douche"avonturen" van gisteren na mijn loopprestatie te Oostende. Hier moet ik toch een kleine rechtzetting, uitleg, verantwoording publiceren om te bewijzen dat ik geen "snoeperke" ben. :-)

In de kleedkamer was ik niet het enige manneke maar waren al vele andere heren aanwezig. Ik was me dus van geen kwaad bewust. Wat was nu het "probleem". De douches bevonden zich in het midden van 2 kleedkamers. Alhoewel de dames en heren apart zaten in hun kleedkamer moesten ze dus toch naar dezelfde doucheruimte die zich in het midden bevond. Trouwens de dames maakten er geen probleem van (de heren ook niet). 't Was pas toen er een dame van de organisatie bijkwam dat de heren vriendelijk verzocht werden uit te wijken naar een andere kleedruimte.

Ik ben zeer beleefd en galant geweest. Ik heb mijn ogen dichtgedaan en niet gekeken. Gewoon op den tast mijn weg gezocht. Hadden er blogsters (Katrien, Edith ...) tussen gestaan en had ik mijn ogen opengedaan (om mijn zeep te nemen), dan had ik jullie toch niet herkend zonder het blogger t-shirt. Mooie dames die loopsters ... hebben ze mij achteraf gezegd want ik heb het niet gezien. :-)

3 opmerkingen:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Prima prestatie hoor (2x ;-))

Zelf verkoos ik gisteren een Leffe te nuttigen zonder voorafgaande wedstrijd...

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

HOOOOhooo !! Ge kunt het ook nogal uitleggen hé :-) gelijk hoeveel moeite ge doet ...HET HELPT NIET !! en als het verhaal klopt wel dan scheelt er wat aan je hormonen(en dat geloven we dan OOK weer niet) hi hi !!

Anoniem zei

Etienne,mooi gelopen, maar van de rest geloof ik nu echt niets....oogskes toe en zo, jij bent een deugniet, dat is zeker
Patrick