dinsdag, juli 15, 2008

Programma strikt volgen


Vandaag rustdag en dus ook gerust. Tot nu toe loopt alles volgens plan, 't is tenslotte nog maar den 2de dag.

Nutteloze weetjes:
* Er zijn 3 miljoen meren in Alaska. Het grootste, het Iliamnameer, is even groot als Connecticut.
* In het zuiden van Iran bestaan er zandduinen van meer dan 200 meter hoog.


"Quotes"
"Ik heb veel te danken aan mijn ouders, vooral aan mijn vader en moeder."
Golfer Greg Norman
----------------------------
"Natuurlijk komen er wel eens blessures voor bij het boksen, soms zelfs een dode, maar nooit ernstig."
Analyticus bij een bokswedstrijd
Tussen leraar en leerling
TEACHER: Ronald, how do you spell 'crocodile?'
Ronald: K-R-O-K-O-D-I-A-L'
TEACHER: No, that's wrong
Ronald: Maybe it is wrong, but you asked me how I spell it. ____________________________________________
TEACHER: Koen, what is the chemical formula for water?
Koen: H I J K L M N O.
TEACHER: What are you talking about?
Koen: Yesterday you said it's H to O.

1 opmerking:

RunningRonald zei

altijd weer die Koen en Ronald... ik had ze allang de klas uitgestuurd