zondag, juli 27, 2008

ING Oostende

9786m - 46'28" - 12,64km/hr
Op mijne Keymaze geen 10km maar 9,786km. Dat wil zeggen dat mijne Keymaze een afwijking heeft of dat de afstand een beetje te kort was. Iets wat ik helemaal niet erg vond. Te snel gestart voor mijn doen en conditie, gas moeten terugnemen rond km 5, maar mij kunnen "optrekken" aan Steve. Steve kende ik nog niet maar met een blogger T-Shirt kan je niet anoniem rondlopen. Door in zijn zog te blijven kon ik nog een redelijke tijd neerzetten. Verschillende andere bloggers en canicrossers tegengekomen, straks eens hun verhaal lezen. 't Was warm, zeer warm en waarschijnlijk niet het moment om een 10km te lopen. Maar na de douche -gedeeld met de dames want iemand had het blad "douche dames" weggenomen- en 2 heerlijk frisse donkere Grimbergens voelde ik me terug dik in orde.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij snoeper, met de dames onder de douche, foei, foei.
De afstand van uw Keymaze zal de afstand beter benaderen. Officieus zou de afstand 9,6 km zijn. Ik begrijp die gasten van ING niet. Ze kunnen de lopers toch 2 blokjes verder laten lopen langs 't zeetje; dan zou de afstand wel kloppen. 't Is daar al elk jaar hetzelfde.
Niettemin toch sterk gelopen in de warmte, zunne.

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Sjiek zeg !! heb het gezegt hé rond de 45 min GOE BEZIG !! wat het lopen betreft ,het douche spektakel is andere soep :-))))

Jogginggirl zei

die iemand die dat blaadje wegnam is u toevallig niet bekend zeker ? snoeper ! Goed gelopen in die tropische temperaturen !

Anoniem zei

Uw pronostiek op zaterdag was nog : "tussen 45' - 50' => goed en 'k zal content zijn. De Leffe zal smaken".
Mission completed !
Dat het Grimbergens waren is uw voor één keer vergeven ;-)

Steve Van Gysel zei

Aha, kan je geloven dat ik je naam niet meer wist 2 minuten na de aankomst. Ik zat dood man... Jij vooral bedankt om me zeker de laatste kilometer door te sleuren. En had ik het geweten, ik had mee naar den douche gegaan zenne. Tot de volgende.

Knap gelopen trouwens.
Groeten,
Steve

Anoniem zei

Stefaan, als je in de Sporthal Oostende binnenkomt,
Na een hete jogging dag,
Je keihard hebt gelopen,
Je...onder de douche stapt,
je de warme stralen voelt,
op je uitgepiggelde lichaam.

Als je plotseling "oog in oog" staat met vrouwelijke borsten,
zullen alle spanningen van jou wel zijn afgevallen,
Jij scheuten voelt gaan
door jouw hele lijf.

De warme blikken van iemand,
tussen jouw benen sypelen,
Jij de lust voelt ontwaken,
terwijl jij jezelf bekijkt,
Je lijf schokt,
Je voelt langzaam iets wegebben.

Je stapt onder de douche vandaan,
Wat verlegen,
Lavendel douche gel hebben geen wonderen verricht,
Bitter zoete illusie.
Stefaan, was het misschien een droom voor ogen?
Of...