woensdag, juli 30, 2008

The Beach Run

7,494km - 35'31" - 12,66km/hr


The Beach Run van De Panne: Samengevat: een mooi parkoer langs de zee, soms moeilijk en lastig door het zand, wasvoorzieningen (douches) die niet fameus zijn.
Maar als we voor 3 euro (met T-Shirt) kunnen deelnemen aan een strandloop, dan kunnen we spreken van een zeer geslaagde wedstrijd. Op de affiche stond wel 8km maar mijn Keymaze gaf 7494m aan. Ik denk dat mijn Keymaze de meest correcte afstand heeft gemeten. Een geslaagde namiddag die voor herhaling vatbaar is. Morgen ken ik mijn plaats.

Mijn plaats op de ING Run Oostende: 442 op 1612.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Stefaan,
Dit was best wel zwaar!maar achteraf was het beter, ondanks jou aangeven dat de douches "warm" zouden zijn was het wel héél koud,maar dit was snel goed gemaakt doordat er enkele dames samen kwamen douchen bij de "heren"....

Tot de volgende...