vrijdag, juli 04, 2008

Niet panikeren

Ik wil niemand schrik aanjagen, niemand laten panikeren maar zorg er voor dat je niet te laat bent. De inschrijvingen voor de marathon te GENK (11/01/09), de LOUIS PERSOONS MEMORIAL zijn open. De plaatsen zijn wel beperkt -max 250- dus twijfel niet te lang als je wil deelnemen aan deze mooie natuurloop. Ze laten niet meer starters toe omdat ze niet op de massa mikken maar op het loopplezier van de deelnemende atleten. De vorige editie heb ik meegedaan en na de aankomst onmiddellijk beslist om de volgende keer opnieuw van de partij te zijn. 't Is gebeurd, ik ben ingeschreven, mijn deelneming is bevestigd ... nu nog die van U!?

Eén van de deelnemers van vorig jaar. Herken je deze doorwinterde marathonloper tevens zeer gewaardeerde blogger?

2 opmerkingen:

RunningRonald zei

dat is de vriendelijke en aardige blogger Koen Vansteenkiste die ik al twee heb mogen ontmoeten tijdens de marathon van Utrecht en Rotterdam.

Succes alvast met uw voorbereidingen

Cremke zei

Als ik nu eens op voorhand wist dat ik in de voorbereiding van mijn 2° marathon niet opnieuw last zou krijgen van mijn knie. Nadeel is wel dat je minder uit de wind kunt zitten hè.