donderdag, juli 24, 2008

Rustdag

Een fotootje van paarden. 't Moeten niet altijd honden zijn en mooie, prettge foto's van paarden moeten niet altijd bij Katrien te vinden zijn. Misschien krijgen we daar ooit een beeldeke van een hondje te zien.


Eén van de gemakkelijkste dagen in mijn trainingsschema is de rustdag. Morgen vliegen we er weer in.
Gisteren blogde ik nog dat ik mijn schema had aangepast en mijn zwaarste training op de vrijdag had gezet. Als ik nu iedere week mijn schema aanpas en mijn zwaarste training op de dag plaats die reeds gepasseerd is, dan heb ik geen zware trainingsdagen meer. Dan heb ik een zeer aagenaam, soepel, flexibel en nietbelastend marathonschema! Blessurevrij trainen!

Morgenavond is er te Izegem een 10km loop ter gelegenheid van "Bosmolens Kermis". IVAC zal weer het organiserend komitee (of is het comitee) een paar handjes toesteken zodat de wedstrijd een vlot verloop kent. Ik doe ook mee ... in het organisatieteam.

Nutteloze weetjes: Waarom?
- drukken we (ik niet) harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn ?
- dragen Kamikaze piloten een helm ?

---------------------------------------------
* Ongeveer 7,5 % van de mannen en slechts 0,1 % van de vrouwen zijn kleurenblind.
* Er bestaat een Chinese goudvissoort die Chinese letters op haar lichaam heeft staan. Het heeft duizenden jaren van kruisingen gekost om dit resultaat te bereiken.

------------
Leraar tot leerling:
TEACHER: Ronald, why are you doing your math multiplication on the floor?
Ronald: You told me to do it without using tables.
---------------------------------------------------
TEACHER: Now, Koen, tell me frankly, do you say prayers before eating?
Koen: No sir, I don't have to, my Mom is a good cook.

2 opmerkingen:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Als de batterij bijna leeg is, dan is em plat. Als em plat is, dan is de afstand van de toets tot de batterij groter. Dus als je harder op de toets drukt, dan kom je hopelijk weer tot bij de batterij...
Ik vond het logisch hoor.......maar het kan ook aan de Leffe liggen... ;-);-);-)

Dirkjogt zei

Toch weer een mooie training op woensdag. Succes in Oostende zondag!