vrijdag, december 07, 2007

Wind en regen

+/- 7km - 42' - 10km/hr

Opboksen tegen regen en vooral wind. Dat was mijn deel deze middag toen ik besloot om toch maar een rondeke of 3 te gaan lopen. Morgen een langere duurloop, maar dat zeg ik iedere keer en het komt er nooit van.

Reeds terug te vinden tussen de links "gratis surfen" in de linker kolom, de nieuwe website van canicrossteam Hageland. Een jong en dynamisch ploegje dat volgend jaar reeds uitpakt met hun eerste canicross in en rond het Butselbos. Alle actievelingen van de streek, en ook die niet van de streek, op 22 juni mogen jullie allemaal afkomen en genieten -actief of passief- van deze prachtige sport.
Ann en Elke zullen jullie persoonlijk bijstaan.




Links Ann (met krukken en hare Joost) maar nu dartel rondhuppelend, rechts Elke

1 opmerking:

Ralf, Loris en Kappo zei

Mercikes voor de reclame voor onze wedstrijd!
Zo dartel ben ik nog wel ni maar ik hoop toch binnenkort zonder krukken rond te hotsen. Maart komt dichterbij en ik wil graag terug meedoen dus ik oefen elke dag (tot groot genoegen van mijne kinesist :-))
Mercikes nogmaals en tot op de prijsuitreiking van het criterium.
Groetjes, Ann