woensdag, december 26, 2007

11km - 1hr7'14" - 9,8km/hr

Een calorieloopje (klinkt beter dan vetloop) in een heerlijk zonnetje. 't Was nodig na 2 dagen van sportloze en vetrijke tijdsbesteding. Ik was niet alleen. Om mijn caloriegehalte terug op een, min of meer aanvaardbaar niveau te brengen liepen de volgende gasten mee:
The pogues & Kirsty McColl, Pixies, Aretha Franklin, Softcell, T-Rex, Bee Gees, Snow Patrol, Sisters of Mercy, White Stripes, Miss-Teeq, Santana, Ricky Lee Jones, Axelle Red & Renaud, Bob Marley, Moby, Plain White T's, Peter Bjorn & John, U2 & Mary J. Blidge.
De bovenstaande links brengen je naar prachtige muziek en mooie video's.

Wat werd gisteren het meest gebruikt/verbruikt aan de feesttafel?
Foie Gras? Gelukkig niet!
Kalkoen? neen ...
... keukenzout!!! In al hun -jeugdig?-enthousiasme hebben sommigen verschillende glazen rode wijn op een verkeerde manier geconsumeerd. Keukenzout werd overvloedig gebruikt vanwege zijn absorberende eigenschappen. Etienneke was niet bij die onhandige drinkers. Ik weet hoe ik met veel voorzichtigheid en respect deze godendrank tot mij moet nemen. :-)

1 opmerking:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Een voorbeeld voor de loopsport ,ja ja ! echt waar dat ermaar veel een voorbeeld aan nemen !!Prettig Eindejaar !! en veel loopplezier in 2008 voor jou en "the Dogs" en een prachtig jaar voor gans de familie ps toffe muziek ;-)))