dinsdag, december 25, 2007

De Kerstdagen

Eten , drinken, eten, drinken, eten, drinken ...

De laatste 2 dagen zijn weer "bourgondisch" geweest. De vijanden, de calorieën, waren weer overal aanwezig en gewoonweg niet te verslaan. Ze waren te talrijk en ik heb me overgegeven. Ik heb ze tot mijn vrienden gemaakt en ze ontbaatzuchtig tot mij genomen. Iemand moest zich opofferen.

Grietje op zoek in de tuin naar de geschikte kruiden. Nadat ze eerst met gras was binnngekomen heeft ze wijselijk een lampke op haar kopke gezet!

In Meigem werden we zeer goed ontvangen en zorgde Grietje (en ook Hugo) voor een overheerlijk diner.









De dag erop snel naar huis voor de hondjes om dan terug aan te schuiven voor een heerlijke Chinese maaltijd. Martine was de gastvrouw die ervoor zorgde dat alles naar behoren verliep en dat we niets tekort kwamen. Het was perfekt!

Morgen moet ik dringend aan de conditie werken.

Geen opmerkingen: