donderdag, december 20, 2007

Teveel stof

Normaal had ik een duurloopke gedaan maar de omstandigheden waren er niet naar. Er viel -fijne- sneeuw te Evere (Brussel), 't was serieus koud en er was teveel fijn stof in de lucht. Maar de echte reden om niet te lopen was omdat er een snelheidsbeperking was afgekondigd. Ik kon dus niet voluit gaan.

Morgen heb ik verlof genomen en normaal gezien zal ik dus niet naar Brussel "treinen". Ik kan morgen in de loop van de dag een geschikt moment kiezen om wat km's te maken. Ook zal ik van de gelegenheid gebruik maken om de honden nog eens te laten meejoggen.

DE LOUIS PERSOONS MEMORIAL MARATHON - 13 JAN 2008.

Sportievelingen die interesse hebben voor deze marathon zullen zich moeten haasten. Het maximum aantal deelnemers is beperkt tot 250!
Robert André Gagnon is voorlopig de enige deelnemer uit Canada.

Uitslagen in 2007 bij de mannen & vrouwen:
1: PAPANIKITAS MARC - 02:29:54
161: GÛDELHÔFER ERNST - 05:42:17


1: KNOPS PETRA - 03:18:43
5: MORREEL ANKE - 03:37:48
14: NORTON-LAY MICHAEL 04:58:18

Nutteloze weetjes:
* Elke dag valt er zo'n 10 ton ruimtestof op de Aarde.
* De gemiddelde meteoor is niet groter dan een zandkorrel.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

dat fijn stof was dan wit. want hier in oostende 1cm stof .op de grond -4° in de ardennen was het gisteren +8° vreemd wel. De walen hebben het warm hehehe. de Vlamingen koud :-) .Doe een stem gratis zie mijn blog 1stem per dag. op IRIS EN ANDRE zie oo, op site van jogging team de olifant(gastenboek. en mijn blog met uitleg het kost niets en duur <<20seconden voor een stem submit vote. 1000 maal dank als je het doet het is spannend tot April met diet spel. Clint

Stefaan zei

voila Clint, 't stemmen is gebeurd!