donderdag, december 13, 2007

Flexibility

Vandaag was er een rustdag voorzien op mijn persoonlijk samengesteld programma. Dit programma is zeer "up to date". Iedere morgen bepaal ik wat er zal gebeuren (of niet zal gebeuren) ... al kan dat wel in de loop van de dag veranderen. Vandaag dus rustdag en ik heb me daar als een echte prof aan gehouden! Morgen ... zal morgen beslist worden. Niet zelden verander ik mijn "op mijn lijf geschreven" programma nog tijdens het lopen zelf. Een trage duurloop van een uur kan veranderen in een snel loopke van een half uur. Flexibiliteit (zoals de Eifeltoren) is dan ook een grote eigenschap van Etienne.

Nutteloze weetjes:
* De hoogte van de Eifeltoren varieert -afhankelijk van de temperatuur- met 15 centimeter. FLEXIBEL!!!
* In Hartford, Connecticut, mag je onder geen enkele omstandigheid de straat oversteken door op je handen te lopen.

Niet om te lachen!

2 opmerkingen:

Jogginggirl zei

Merci dat ge uw vrouw en niet uw keffers meeneemt op weekend. 'k Zou anders ver uit jullie buurt blijven zunne...

Stefaan zei

't is omdat ge wat dichter in mijn buurt zou kunnen zijn :-)