vrijdag, december 14, 2007

Weer met IVAC

10,8km - 51'20" - 12,6km/hr

't Was weeral lang geleden dat ik nog eens met de atleten van den IVAC meetrainde. Deze keer niet op het sportstadion, te donker en te vuil, maar de velden in richting "de mol" en de "klare gracht".
In het begin was er een stevig tempo (toch voor mij) en in de laatste rechte lijn, een kleine 2km denk ik, mag iedereen zijn eigen tempo lopen. 't Ging niet slecht ondanks de "vitamientjes" van deze namiddag. Een collega op 't werk gaf er ene voor haar afscheid.

Morgen een lange duurloop maar dat kan nog veranderen in de loop van de dag. 't Hangt er een beetje vanaf waneer ik uit mijn bed rol. Deze keer kan ik eens gaan slapen zonder een wekker te zetten, we zien wel.

Nutteloze weetjes:
* Tot de jaren '50 werden lijkkisten zelden op maat gemaakt. Als een persoon te groot was voor de kist, brak de lijkbidder de enkels van de overledene en plooide hij de voeten naar achter.
*In Idaho is het verboden om iemand een doos snoep te geven die meer weegt dan 25 kilogram.
Zouden 2 dozen van 24kg wel mogen?

1 opmerking:

Anoniem zei

Een schema mag niet te strikt zijn. Bij mij zijn er de "kwaliteitstrainingen" die ik zeker moet doen, al hoeven ze ook niet op de dag dat het gepland staan, de rest is opvulling. (nu heb ik nog even geen schema :-) )
Het werk, het weer, de goesting,... en misschien tot op de LPM? Ben ingeschreven, maar of ik ga meedoen dat zien we wel. Zeker niet om voluit te gaan.