dinsdag, december 18, 2007

Oudejaarsavond bis te Saint-Sauveur!

12,7km - 1hr06' - 11,5km/hr

Het is niet mijn gewoonte om op training een dergelijk gemiddelde te halen. Maar als ik met "den Regis" op pad ben, dan moet het altijd iets sneller gaan ... door Regis. 't Was fris maar 't duurde niet lang alvoor ik het warm kreeg en de eerste zweetdruppels mijn afgetraind lichaam verlieten. ( :-) wat een mens zichzelf toch allemaal niet wijsmaakt).


de DEVILLAGES


wensen alle bloggers en bezoekers van dit blogje

een

ZALIGE KERST

en een

GELUKKIG NIEUWJAAR

(laura, Linda & het heilig Sint-Etienneke)

Hieronder mijn favoriet Kerstliedje, uit een prachtig filmke (die sledebellekes zijn onmisbaar).
Als jullie ook een favoriet Kerst of Nieuwjaarsliedje hebben, laat het maar weten. Misschien ontdek ik wel nieuwe parelkes. Indien mogelijk zet ik ze op mijn blog.


Nu we toch bezig zijn; hieronder mijn favoriet Nieuwjaarsliedje, prachtige tijden! We kunnen in Saint-Sauveur misschien oudejaarsavond bis vieren! :-)


Geen opmerkingen: