maandag, december 17, 2007

Graag gaan werken

+/-7km, +/-40', +/-10,5km/hr

Koud om te lopen maar als je deftig ingeduffeld bent valt het allemaal zeer goed mee. Een korte training, de lange spaar ik voor de wedstrijddag zelf.

't Is waarschijnlijk niet slim om het te bloggen maar alléé, met de filosofische gedachte dat genieën ook altijd verstrooid en vergeetachtig zijn.
Gisteren heb ik -samen met canicrosser Kamiel- van enkele plaatselijke vitamientjes geproefd.


"Pilaarbijter" was de plaatselijke weldoener. Na een paar bruine (niet veel) kwam hij met het nieuws dat de blonde beter was. Om mee te kunnen "babbelen" moet ge dat natuurlijk proeven, wat ik ook gedaan heb. Gelukkig kon ik achteraf nog enkele borden lekkere vissoep drinken/eten(?)

Altijd al een vooruitziend manneke geweest, deze "vitaminerijke" avond kon ik zo voorspellen. Ik had voor den dag erna verlof voorzien, een recuperatiedagske met andere woorden en dat al enkele weken op voorhand aangevraagd. Het probleem echter was dat ik dit mij pas realiseerde deze morgen in Brussel-centraal! Te ver en te laat om nog terug te keren. Dit is echter niet nieuw want het is mij nog al eens voorgevallen. Goeie punten gescoord bij mijne baas!

Geen opmerkingen: