zaterdag, december 22, 2007

Trainen met tegengewicht

11km - 55' - 12km/hr - GHS:154
Deze keer met mijn 2 "bobbies" gaan lopen. Niet langs het kanaal zoals gewoonlijk maar deze keer op het sportstadion. Er waren niet veel wandelaars/lopers en ook geen jeugdvoetbal zodat ik geen anderen kon hinderen. Hinderen doen mijn honden eigenlijk sowieso niet. Ze lopen aangelijnd en ik ga altijd voldoende opzij bij eventuele passanten. Niet simpel want de conditieloze Chippie speelde constant voor tegengewicht. Enkele keren moeten stoppen om haar te laten recupereren.
Vandaag een vriendelijke mail terug gekregen van Micha (organisator). 'k Heb hem nog nooit in levende lijve ontmoet, nog nooit "live" gesproken maar mijn mensenkennis zegt me nu al dat dit een zeer sympathieke, vriendelijke persoon is.
Renato Scarfi uit Pisa is voorlopig de enige deelnemer uit Italië.
Nutteloze weetjes:
* De trap naar de top van de Toren van Pisa telt 296 treden.
* Om de top van de Eifeltoren te bereiken moet je 1792 treden beklimmen.

Geen opmerkingen: