dinsdag, december 11, 2007

7km - 32'46 - 12,8km/hr - GHS:155


Niet de voorziene duurloop, eerder een kort maar niettemin pittig trainingske. Gelukkig dat Steven me kwam halen (en aandringen) om te lopen of anders was er waarschijnlijk niks van in huis gekomen.

Enkele weken geleden ben ik gaan lopen te Gistel, bij den Koen. Samen met een aantal bloggers zijn we dan in wind en regen de natuurelementen te lijf gegaan. Wel daar is nu een staartje aan gekomen. Tijdens de heenreis kwam er een vriendelijke agent zodanig onder de indruk van mijn wagen dat hij er prompt een foto van nam. Gene gewone foto, neen zo eentje waar de snelheid ook op staat. Hij was zelfs zo goed om al de gegevens naar mijn adres op te sturen. Wel ne dure foto, maar kom, 't valt nog mee. En, eigen schuld dikke bult. 'k Moet maar trager rijden zodat iedereen genoeg tijd heeft om te genieten van mijn karreke, dan moeten ze geen foto "pakken".

Hieronder een foto van mijn Kia, vanaf nu geen foto's meer nemen aub. Deze hieronder mag je naar believen downloaden.



Nutteloze weetjes:
* Onderzoek heeft aangetoond dat indien de achtergrondmuziek in warenhuizen wordt vertraagd van 108 naar 60 beats per minuut, de klanten trager met hun winkelkarretje gaan rijden en er tot 38% meer wordt gekocht. Vanaf nu enkel en alleen nog slowsongs in mijn auto.
* Het snelheidsrecord op het maanoppervlak bedraagt 17 kilometer per uur, gevestigd door een 'maanauto'. Dilemma, op de maan gaan rijden of mij een maanauto aanschaffen.

1 opmerking:

RunningRonald zei

je had vast wind mee.. geef gewoon het weer de schuld.. misschien dat je die mooie weervrouw (Sabine heet ze toch) de rekening kan laten betalen