zaterdag, december 15, 2007

Namiddagtraining

>11km - 1:04:10 - 10,3km/hr

Laat uit mijn bed gerold dus werd het een namiddagtraining. Koud en wind maar goed om te lopen. Op 't gemakske iets meer dan 11km gelopen met de mp3-speler als bondgnoot. 't Was weeral een tijdje geleden dat ik met muziek liep en het beviel me wel. Allemaal goeie songs -'t zou nogal stom zijn om liedjes die je niet graag hoort op de mp3 te zetten- maar drie deden me zweven en wegdromen.

Black magic woman - Santana
Porcelain - Moby
Redemption song - Bob Marley

De verrassing op m'n mp3 was deze hieronder. Hoe die tussen mijn muziek is geraakt weet ik niet en hoe hij op mijn mp3 is terechtgekomen weet ik ook niet. Waarschijnlijk dochterke. In ieder geval kreeg ik direkt leuke herinneringen en beelden van toen op mijn netvlies gebrand. Den tijd dat ik heer en meester was van de "Travoltabeweging" op den dansvloer. :-) s Nachts zeer laat (eigenlijk al vroeg in de morgen) en met de nodige vitamientjes in de benen.


2 opmerkingen:

RunningRonald zei

fout hoog maar het blijft een lekker nummer

Anoniem zei

't doet mij denken aan die keer dat ik van mijn fietszadel schoof ... ;)