dinsdag, juni 12, 2007

Werk-cross

30'15" - 6,85km - 13,6km/hr - GHS:168


Vandaag stond er een 7km cross op het programma (6,85km op de polar), georganiseerd door de sportdienst van het werk! Niet zo maar een loopwedstrijdje maar eentje met een paar pittige beklimmingen (Evere). Al bij al redelijk tevreden, de conditie gaat niet achteruit en de hartslag zakt redelijk snel na de inspanning. We zijn redelijk goed bezig. De 10km in Zulte (24 juni) zie ik goed zitten en de 1/2 marathon (kastelenloop - 30 juni) lijkt mij meer en meer een haalbare kaart.


Op het boekenfestijn te Kortrijk heb ik als voornaamste aankoop het boek "Oriëntatie" van Ian Bratt gekocht. Essentiële informatie over uitrusting en technieken! In september doe ik met mijn honden mee aan een 3 dagen durende dogtrekking. Jaren geleden deed ik regelmatig mee aan oriëntatiecrossen. Heropfrissing zal nodig zijn als ik niet teveel nodeloze kilometers wil afhaspelen.

Een beetje voetbalhumor (al doen de jongeren dat niet slecht!)

Geen opmerkingen: