zaterdag, juni 30, 2007

Kastelenloop Izegem - De westrijd

1hr50'38" - 1/2 marathon - 11,443km/hr

De weergoden waren IVAC goedgezind want het bleef (op een paar spetters na) droog. Toch was er een warme temperatuur die het niet gemakkelijk maakte. 165 atleten haalden de finish waaronder enkele bloggers. Op hun blog zal je hun resultaat en wedervaren kunnen lezen, in ieder geval proficiat aan deze sportieve bloggers.

Wat mezelf betreft kan ik tevreden zijn met mijn prestatie. Beter dan verleden jaar -10'- maar wat mij nog gelukkiger maakte was dat ik na de aankomst nog met volle teugen kon genieten van een Rodenbach. Verleden jaar was dat niet het geval, compleet van de kaart was ik toen.

De organisatie was dik in orde en dit dankzij de talrijke medewerkers die in de schaduw alles in het werk stellen om de 1/2 marathon vlekkeloos te laten verlopen.

De top 3 heren:
  1. Vandevelde Stijn - 01:008:04 (18,599 km/hr!!!!)
  2. Clyncke Christophe - 01:10:36
  3. Istace Jose - 01:11:13

De top 3 vrouwen:

  1. Delvael Anita - 01:26:17
  2. Verbauwhede Marianne - 01:28:42
  3. Coppens Linda - 01:30:17

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad een mooie wedstrijd met een schitterende organisatie.
Zoals jij verleden jaar was ik behoorlijk van de kaart (te weinig trainingskilometers)en de Leffe nadien smaakte ook iets minder dan anders. Vanaf nu vergeten we de korte wedstrijden en begint het langere werk (op 't gemakske welteverstaan).

Anoniem zei

Knappe prestatie van de gastheer !
Chapeau voor Ivac Izegem.
Tot een volgende ...

Anoniem zei

Webloglopers, bedankt voor jullie deelname. Hopelijk tot volgend jaar!

Anoniem zei

Knappe prestatie en een heel goeie organisatie, volgend jaar ben ik zeker terug van de partij.

Anoniem zei

Kon er niet bijzijn vanwege OLC-wedstrijd. Misschien volgend jaar ? Enfin, we zien wel.
Hoedanook Etienne, heel goed gelopen zeg daar in Izegem ! Proficiat hoor !