dinsdag, juni 05, 2007

Duurloop op 't gemak!

1hr -10,5km - 10,5km/hr - GHS:136

Rustige duurloop (zeer rustig) samen met een aantal collega's rond de heuvelkes van Evere. Langs het Hobbit hotel en "den aldi" voor de mensen die de omgeving daar een beetje kennen. De hartslag steeg niet boven de 140, enkel bij een spurt naar boven (100m stevig omhoog) kwam ik aan 176 slagen per minuut. Wat mij nog meer tevreden maakte was dat de hartslag redelijk snel terug naar beneden ging. Laat ons zeggen dat we op de goede weg zijn. Basis van mijn training is:
  • zeer rustige duurlopen (tussen 1hr en 1hr30').
  • canicrosswedstrijd of stratenloop in het weekend.
  • snelheid en weerstand op woensdag (piste) en vrijdag met de superatleten van IVAC (aanklampen).
  • rust: iedere dag van +/-2400 tot 0500hr.

Tijd voor een muzikaal pareltje: The CLASH - The magnificant Seven!
Dit was het eerste dat ik van hen hoorde, meteen verkocht en gekocht! Waar is den tijd van de "City" in Kortrijk.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Etienne, ik zou nu zondag graag eens meedoen aan zo'n canicross wedstrijd. En tis blijkbaar in Spierre Helkijn ? Heb je daar meer info (adres en zo...) Enne... kom jij ook ? Dan kan ik misschien eens je gordel "lenen" Ik zou meedoen op de korte afstand met mijn Jack Russel (en wie weet... misschien halen we wel het podium ???) hahaha !! Tot zondag ?
ps: laat anders iets weten op mn blog (http://sgee.skynetblogs.be/)
of email (jonckheere11@hotmail.com)

groetjes, Koen.

Anoniem zei

dank voor dit videootje. Ook één van mijn favoriete nummers. En die tekst... gewoon subliem!