zondag, juni 10, 2007

Canicross Spiere-Helkijn - Debuut KOEN



9'15" - 2400m - 15,56km/hr - plaats: 10/26 (Cat Runners M)

Voor de eerste keer hebben Francis, Sophie en hun team een canicross ingericht en het was meteen een schot in de roos. Alles was tot in de puntjes uitgewerkt, niks op aan te merken, precies of ze dit al hun hele leven gedaan hebben. Dikke proficiat!

Mijn prestatie; beter gelopen dan verleden week, bijna 1km/hr sneller, maar in de eindrangschikking ben ik achteruit gegaan. Dus een gemengd gevoel van goed en bijna goed.

Maar er was een andere gebeurtenis die het vermelden waard is. Koen (SGEE) heeft zijn debuut niet gemist. Met een prachtige 6de plaats en een gemiddelde van meer dan 16km/hr was hij supersnel voor zijn eerste wedstrijd met Jack Russel "BO". Met een beetje meer "praktijkervaring" zal hij in de toekomst zeker meedoen voor de prijzen. Zijn verdere ervaringen laat ik aan Koen zelf over, binnenkort te lezen op zijn blog.

Volgende week zijn we weer paraat te Harelbeke. Iedereen is er welkom om Koen of misschien een andere blogger aan te moedigen.

(Foto boven: Koen aan het nagenieten met een vitaminnedrankje)
(Foto onder: Bo, de Jack van Koen, lief en vinnig)


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nu nog een hond zoeken en dan kan ik ook meedoen. Lijkt me heel leuk. Spijtig genoeg heb ik alleen een oude kat met serieus overgewicht die liever slaapt dan te lopen.

Anoniem zei

twas een zeer leuke ervaring Etienne ! Op naar Harelbeke !