vrijdag, juni 15, 2007

Trainen met de Ivac atleten


49'42" - 10,87km - 13,1km/hr - GHS:158


Ronde 1: 34'13" - 12,9km/hr - 7,34km - GHS:151

Ronde 2: 15'29" - 13,7km/hr - 3,53km - GHS:173


De training met IVAC zit erop. De 2de ronde volledig in het rood gelopen. Morgen verplichte rustdag. Zondag weer alles geven. Ik loop in Harelbeke 2 wedstrijden. Eentje met de Kids waar ik Andrés zal begeleiden op zijn allereerste canicross en ook nog mijn eigen wedstrijd waar ik zal proberen om in de buurt te komen van Koen (SGEE). Ook marathonloper Koen zal misschien zijn debuut maken op deze toekomstige "Olympische" sport. :-)

Als de familie Spencer, Betty en Frank, ook nog komen supporteren dan vrees ik voor een tekort aan vitaminnedrankskes. :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Vrees niet, mijn waarde Etienne.
Ik vind wel mijn weg in de lokale horeca-zaken voor de nodige vitaminen.
See you tomorrow (o.v.) !