maandag, juni 18, 2007

Rusten


Vandaag heb ik mijn oude knoken laten rusten. Gisteren werd met de canicross van Harelbeke het voorseizoen afgesloten. Tijd nu om wat langere afstanden aan te pakken. Te beginnen met de 10km te Zulte en de week erna de 1/2 marathon van Izegem, de kastelenloop. Er zullen zelfs een aantal (sterke) canicrossers aanwezig zijn om het ook eens te bewijzen zonder hond! Verder op het programma (15 juli) hoogstwaarschijnlijk een Canicross in het "verre" Bastogne.
Vandaag in mijn mailbox:
Frank komt Koen tegen rijdend in een dikke Volvo.
"Ola", zegt Frank, "het gaat je goed zo te zien".
Zegt Koen : "Ik mag niet klagen , 'k doe veel zaken in Zweden."
Frank kijkt in de auto rond en ziet achterin een bloemooie goedgevulde griet zitten.
Zegt Frank wijzend op het blondje : "Zweedse"?
Zegt Koen : "Valt wel mee. Alleen onder haar oksels!"
Dit is een fictief verhaal, alle gelijkenissen van personen en/of namen zijn louter toevallig.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Idd, je kan best af en toe eens rusten. Je hebt zeer leuke vooruitzichten en doelen! Veel succes ermee!

Anoniem zei

misschien doe ik ook mee aan de kastelenloop. even afwachten nog.