donderdag, juni 28, 2007

Karakter


Vandaag karakter getoond. Er stond geen training op het programma en ... ik heb geen meter gelopen. Als dat geen prestatie is. 'k Zal zaterdag superfris aan de start staan van de kastelenloop. Als dit zou betekenen dat ik een beresterke wedstrijd zal lopen durf ik sterk te betwijfelen. Te weinig kilometers tijdens mijn voorbereiding. Een tijd tussen de 1hr45' en 1hr50' is goed, al wat eronder is kan men als zeer goed en onverwacht bestempelen. Een tijd boven de 1hr50' is ook goed aangezien ik start met de olympische gedachte.

Morgen heb ik een dagje verlof genomen om te kunnen meehelpen bij de organisatie van de wedstrijd (klaarzetten materieel). Een enthousiaste bende zal paraat staan om de atleten een mooie wedstrijd aan te bieden. Ik kan de bloggers verzekeren dat ik er persoonlijk zal op toezien dat er genoeg vitaminnedrankjes zullen aanwezig zijn.

Vandaag in mijn mailbox:
Hoeveel rechten heeft een vrouw? 2 het aanrecht en het zwijgrecht.
Dames hier ga ik echt niet mee akkoord, 't is een flauwe grap. Enkel en alleen om aan te tonen wat ze allemaal durven verspreiden via mail! Foei.
Om het goed te maken een betere:
Wat is het voordeel van Alzheimer? Je kan vreemdgaan met je eigen vrouw.

4 opmerkingen:

Bert zei

Zo hoort het 'eigenlijke feitenlijk' hé, je strikt aan je schema houden!!

;)))

Bert zei

lap, typo;
met 'eigenlijke' bedoel ik feitelijk "eigenlijk"...

Stefaan zei

't is u vergeven. Mijn PC maakt ook soms van die fouten.

Anoniem zei

Dat is inderdaad karakter hebben om je zo strikt aan je schema te houden ;-)) Tot morgen in Izegem.