zaterdag, juni 16, 2007

Behekst


Aangezien het rustdag is vandaag -geen sportactiviteiten- zal het waarschijnlijk richting Middelkerke worden. Daar zijn er bierfeesten en zouden ze de langste toog hebben (op den dijk). Dat enkel als het droog blijft natuurlijk, alternatieven genoeg.


Eén van mijn geliefkoosde "alternatieven" is in de zetel liggen met de krant, humo of boek en de tv die op de achtergrond aan staat. Heerlijk als het buiten slecht weer is. Dat is voor mij hetzelfde als herbronnen waar iedereen nu de mond van vol heeft.


"Behekst - De geur van nat haar" is de titel van het boek geschreven door Vitalski, de nachtburgemeester van Antwerpen. Zopas uitgelezen, 't is te zeggen, bijna uitgelezen. Voor de laaste 10 pagina's had ik echt geen goesting meer, 'k had mij al van de eerste pagina's moeten forceren om verder te lezen. Een middelmatig boek, zeer warrig en ik had de indruk dat ik het allemaal al eens had gelezen maar in een andere (betere?) stijl. De "light" versie van Brusselmans en Lanoye.

Geen opmerkingen: