zondag, juni 03, 2007

Canicross Oostende

11'02" - 2720m - 14,792km/hr - 5 op 26 Cat Runners M


Met een wijziging van het parkoer tov verleden jaar kregen we nu een nog mooiere wedstrijd voorgeschoteld. Een variatie in ondergrond en moeilijkheid (enkele korte neidige beklimmingen). De organisatie was af, het weer was schitterend, misschien zelfs iets te warm voor sommige hondjes. Maar de afkoeling was voorzien zodat er geen accidentjes gebeurden.




Na de verkenning had ik me voorgenomen om niet te snel te starten wegens een aantal kuitenbijters op het parkoer en daarmee bedoel ik niet de honden. Zico besliste er echter anders over. Toch (te) snel vertrokken (voor mijn doen), mijn tempo gevonden en dat heb ik wonderwel kunnen aanhouden. Het is een voordeel als je mikpunten hebt op het parkoer en om daar dan naartoe te kunnen lopen. Zo kon ik halverwege Geert Delva passeren die mij zeer sportief liet voorgaan! Nadien kreeg ik Luc Cox in het vizier. Luc heb ik niet kunnen inhalen maar toch kunnen naderen.



(foto: Rudi Vrijs, winnaar bij de Giants M)

Heerlijke wedstrijd, heerlijk nagenieten, de Leffe smaakte weer fantastisch. Ook het drankske dat concurrent Lieven iedere wedstrijd voor mij betaald, omdat hij maar niet voor mij geraakt in het klassement, smaakte heerlijk fris. Lieven niet opgeven, het zal wel eens lukken, we weten alleen nog niet in welk jaar! :-)

Volgende zondag is het te doen te Spierre-Helkijn. Iedereen welkom, zowel als supporter als deelnemer. Lieven hij ook!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

weer een leuke wedstrijd, ik kom echt eens kijken als ik in de buurt ben!

Stefaan zei

altijd welkom Martine

Anoniem zei

ik zal ook eens afkomen Etienne. Maar dan wel als deelnemer (for the very first time...) Ik ben benieuwd. En mn Jack Russel ook trouwens...