donderdag, juni 07, 2007

Actief zonnen

52'48" - 10km - 11,4km/hr - GHS:135

In plaats van een uur in de zon te liggen -wat ik haat en nooit doe- heb ik vandaag 10km "gelopen". Geen rustdag ingelast maar aan "actief zonnen" gedaan. Niet dat ik ooit een bruin kleurke zou krijgen. Rood, die een beetje op bruin lijkt, is het hoogst haalbare.



* foto boven: Skylab de American Stafford van Geoffrey. Hobby van Skylab: Al wie aan hem hangt een paar km meesleuren.
* foto onder: Finn de Border Collie van Jurgen. Jurgen die na zijn blessure sterk aan het presteren is en bijna terug op zijn oude niveau geraakt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk, die foto's van andere Canicrossers, maar wat ik werkelijk wil zien is de foto van ééne Etienne D. met een gouden plak rond de nek (en probeer niet die bronzen van vorig jaar te vervalsen hé ;-))) )

Stefaan zei

Hoi Geert, ik zal er alles aan doen om mijn prestatie van verleden jaar te evenaren. Goud is te hoog gegrepen of u zou langs het parkoer moeten staan met een loops teefje.:-)