vrijdag, juni 08, 2007

Excuses

50'15" - 10,8km - 12,9km/hr - GHS:157

ronde 1: 18'00"
ronde 2: 16'47"
ronde 3: 15'27"

Training met atletiekclub IVAC en dan gaat het altijd ietsje sneller dan mijn "solotrainingen". Groot verschil bij de vorige vrijdagsessies, de laatste ronde is niet meer gewoon uitlopen maar nu ook mijn snelste ronde.

Excuses voor de massaal aanwezige canicrossinfo en foto's. De laatste berichten nog eens bekeken en zelf verschoten van het veelvuldig weerkeren van deze fantastische sport op mijn blog. Sorry maar ik ben nu eenmaal canicrosser in hart en nieren en kan het niet laten om deze sport zoveel mogelijk te promoten.

Morgen zal er niet gelopen worden, alle krachten moet ik sparen voor de ... canicross van zondag. Spierre-Helkijn zal die dag tal van atleten en honden mogen ontvangen waaronder Etienne en misschien wel blogger Koen.


Om het af te leren, nog een foto van de Canicross. Lekker relaxen na de wedstrijd. Dwergpincher Eros (bijnaam rostje) van Dominique blijft waakzaam!



Geen opmerkingen: