woensdag, juni 13, 2007

los lopen

43'50" - 7,32km - 10km/hr - GHS:130

Een kleine 3kwartier de stramheid uit de spieren gelopen met een heerlijk warm zonneke die het allemaal zeer aangenaam maakte. De voorziene intervaltraining met IVAC laat ik vallen. Morgen normaalgezien staking van de trainingsactiviteiten om dan vrijdag terug met de atleten van IVAC te trainen.

Ik ben het niet meer zeker, had ik al melding gemaakt van het feit dat nu zondag de laatste canicross van het voorseizoen doorgaat te Harelbeke ?(de Gavers - voetbalstadion)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

verdorie ... zaterdagavond moeten we naar een feestje ... en zondagmorgen heb ik al met familie afgesproken om te lopen ... 'k doe mijn best zenne!

Anoniem zei

't zou me verbazen moest je dat nog niet gezegd hebben ;-)

Anoniem zei

Vandaag kwam ik op 400m van ons deur een cani-crosser tegen die waarschijnlijk aan het trainen was voor zondag. 't Was toch toevallig gij niet?