zondag, november 01, 2009

Uitlopen na Oktoberfestbierke

+/-10km _ +/-1hr02' _ 9,68km/hr

Op het verkeerde knopke gedrukt (weeral) en zo was de laatste ronde (+/- 850m) niet opgenomen in mijn trainingsstatistieken. tIs dus een schatting. Mijn schattingen ivm trainingen zijn wel altijd bewust onderschat. Deze keer was ik alleen om  te lopen.

Gisteren nog onverwacht opgebeld geweest door dochter Kathy om aldaar te genieten van een "Gourmetavondje". Kan men zoiets weigeren? Teveel gegeten natuurlijk en achteraf -na de aperitief en rode wijn- heb ik nog getrakteerd met een Duits bierke dat ik had meegebracht. Eéntje van 1 liter in de voorziene glazen. Een overblijfsel van de "Oktoberfesten".


Deze morgen was het dus meer uitwaaien dan uitlopen.

1 opmerking:

natalie zei

een leuk avondje heb je wel gehad bij je dochter...dat loopje was wat minder maar je hebt het toch gedaan hé.