vrijdag, november 20, 2009

Serieus trainingske

10,4km - 53'05" - 11,76km/hr - Nike Air Max Moto - Duurloop Izegem Mol - kcal:570 - GHS:164 (87)


kTwijfelde serieus als ik nog ging trainen of niet. De trein had een dik kwartier vertraging (misschien moeten de pendelaars eens staken), met als gevolg dat ik pas om 1815hr thuis was. Nog 15' om me klaar te maken om met de groep te kunnen meetrainen. tIs me toch nog gelukt.
 
In tbegin had ik problemen om het tempo aan te houden, op teinde heb ik (laatste 2.5km, dan mag iedereen zijn eigen tempo lopen) de groep laten gaan en mijn tempo serieus laten zakken. Tussenin had ik het lastig. Afgezien, maw, een pittge en goeie training.
 
Nutteloze weetjes:
* Water zet 9% uit als het bevriest.
* De pizza hut levert per dag zo een 1,7 miljoen pizza's.
* Charles Osborne had ongeveer 69 jaar de hik.
* 1 minuut zoenen verbrand 26 calorieën.

Geen opmerkingen: