dinsdag, november 24, 2009

Nieuwe "wave"

Vanavond, 2100hr, ga ik mij gaan voorbereiden op "Spinning for Paraguay". Samen met dochter Laura ga ik een klein uurke fietsen en zweten. Als ze de muziek draaien die ik nu al enkele dagen aanprijs dan zal het goed vooruitgaan.

Muzikaal parelke. Eén van mijn favoriete "bands" uit de goeien ouwe tijd, de B-52s! Dit muzikaal ensemble, met de naam van een Amerikaanse 8-motorige bommenwerper, hebben heel wat leuke hits op de markt gebracht. Misschien niet de muziek om op te spinnen tijdens "Spinning for Paraguay", maar als de dames zich nu eens moesten opkleden zoals de zangeressen van deze sublieme groep ... dat zou toch mooi zijn hé!



Nutteloze weetjes:
@Nico: borstvoeding, snurken, slim of dom? kWeet het niet maar ze hebben daar wel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan! :-)

* Neuspeuteren als obsessie rhinotillexomania genoemd wordt.
* Een mens gemiddeld 14 scheten per dag laat. Ikke niet!
* De mus die de stenen van Domino Day omgegooid heeft in het guinness book of records staat als eerste mus die 34000 stenen heeft omgegooid.

2 opmerkingen:

Chris zei

Kunnen loopkleren ook bij het spinnen? ;-) We zullen es lief aan Berry vragen om enkele 'bommenwerpers' in de muzikale begeleiding te steken! Ook in mijn ipod ontbreken de B'52's niet :-)

Unknown zei

Ha, de Stefaan, sè! Merci voor al die voorbeelden van schitterende "ouwe" muziek de laatste dagen, ik ben weer druk aan het downloaden geslagen ;-)