maandag, november 09, 2009

Administratieve problemen

Zaterdag: 11,2km - 1hr03'16" - 10.64km/hr - Nike Air Max -  Duurloop Stadion Izegem - kcal:601- GHS:160 (87,2)


Geen canicross omdat ik "administratief" niet in orde was. Een goedkoop excuus (kweet het) maar ... wacht maar ... tot volgend jaar!

De honden werden van hun spuitje voorzien begin oktober. Linda had de honden naar de dierenarts gebracht maar de inentingsboekjes had ze niet gevonden. De veearts wilde het wel inschrijven als we "eens" passeerden met de boekjes. kHeb er dikwijls voorbijgelopen ... zonder de boekjes. "Shame on me", uitstellen, vergeten en een beetje luiheid spelen me soms wel eens parten.

Nu moet ik veel rusten om woensdag in orde te zijn. De Liftoffpil ligt klaar. Hopelijk vergeet ik hem niet mee te nemen naar Deinze.

3 opmerkingen:

Tiny zei

Tot woensdag!

Koen zei

ha die beestjes hebben ook whereabouts

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Vreemd verhaal, lijkt idd. op the story of Yanina and Xavier !